Όλοι γύρω σας είναι άρρωστοι; Κυκλοφορούν επικίνδυνες γρίπες; Οι φίλοι σας κρυολογούν συχνά και φοβάστε μην σας κολλήσουν; Θέλετε να είστε η εξαίρεση;

Διαβάστε προσεκτικά τα παρακάτω!

  • Πλένετε συχνά τα χέρια σας! Με το να το κάνετε αυτό περιορίζετε στο ελάχιστο την ανάπτυξη των μικροβίων και των λοιμώξεων. Πλένετε τα χέρια σας πάντα πριν και μετά το φαγητό και τη χρήση της τουαλέτας.

 

  • Καταναλώστε πολλά υγρά. Αν πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, αυξάνεται η διούρηση, αποβάλλονται τα μικρόβια, ενυδατώνεται ο οργανισμός σας και καθαρίζει το αναπνευστικό σας σύστημα.

 

  • Αερίζετε συχνά τους χώρους. Με το να ανοίγετε συχνά τα παράθυρα και τις πόρτες του σπιτιού σας. Αυτό θα βοηθήσει πολύ στην εξόντωση των παθογόνων μικροοργανισμών.

 

  • Να λαμβάνετε μία πολύ καλή βιταμίνη C στη σωστή δοσολογία. Σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα πολλών χρόνων, φαίνεται πως η αυξημένη πρόσληψη βιταμίνης C βοηθά στην πρόληψη του κοινού κρυολογήματος και μπορεί να ελαφρύνει τα συμπτώματα και τη χρονική διάρκεια ενός κρυολογήματος. Δεν μιλάμε για βιταμίνη C που δεν απορροφάται σωστά. Το ασκορβικό οξύ χωρίς την σωστή δόση βιοφλαβονοειδών, απορροφάται κατά 8%-10%. Μιλάμε για ορθομοριακή βιταμίνη C με πολλά βιοφλαβονοειδή που προσφέρει την μέγιστη απορρόφηση. Με το να πάρεις μια αναβράζουσα με λίγα η χωρίς καθόλου βιοφλαβονοειδή, δεν κάνεις τίποτα.

 

  • Σωστή διατροφή. Φάτε πολλές σούπες και πρωτεΐνες. Oι σούπες με κοτόπουλο ή μοσχάρι θεωρούνται ιδανική τροφή, επειδή συνδυάζουν την λήψη υγρών με την σημαντική πρόσληψη πρωτεϊνών από το κρέας. Oι πρωτεΐνες είναι το βασικό δομικό συστατικό των αντισωμάτων που παράγει ο οργανισμός μας για να καταπολεμήσει τους ιούς και τα βακτήρια. Μην τρώτε καθόλου γαλακτοκομικά προιόντα, όπως γάλα, γιαούρτι, αυγά, και τυρί. Επίσης μην τρώτε οτιδήποτε έχει ζάχαρη η μετατρέπεται σε ζάχαρη, όπως ψωμί, μακαρόνια, αλκοολούχα ποτά και προφανώς καθόλου γλυκά. Τα προιόντα αυτά αποδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

 

  • Μην καπνίζετε! Καλό θα ήταν να κόψετε το κάπνισμα για πολλούς λόγους, αλλά αν δεν μπορείτε, τουλάχιστον σταματήστε το τη περίοδο των ιώσεων. Oι επιστήμονες προειδοποιούν πως στους καπνιστές οι μηχανισμοί άμυνας και αποκατάστασης των πνευμονικών κυττάρων είναι κατεστραμμένοι, γι’ αυτό και μία αναπνευστική ίωση μπορεί να διαρκέσει το διπλάσιο χρονικό διάστημα απ’ ότι συνήθως.

 

Συχνές ερωτήσεις

 

  1. Πόσο συχνά πρέπει να πλένω τα χέρια μου;

Πρέπει να πλένετε τα χέρια σας πριν από κάθε γεύμα, πριν και μετά την τουαλέτα και όταν ακουμπάτε σε σημεία όπως μετρό, λεωφορεία και χώρους που περνούν καθημερινά πολλοί άνθρωποι. Ιδανικά μπορείτε να έχετε μαζί σας και κάποιο αντισηπτικό υγρό (gel) καθαρισμού.

  1. Ποια είναι η καλύτερη βιταμίνη C;

                Σε πολλές έρευνες έχει αποδειχθεί πως τα βιοφλαβονοειδή ενισχύουν την απορρόφηση της βιταμίνης C. Οπότε αν θέλετε να πάρετε βιταμίνη C και να απορροφηθεί σωστά, πρέπει να πάρετε μία βιταμίνη C με βιοφλαβονοειδή. Σε έρευνα βρέθηκε ότι η πρόσληψη της βιταμίνης C ήταν 35% πιο υψηλή σε εκχύλισμα εσπεριδοειδών σε σχέση με τη σκέτη βιταμίνη C. Έτσι λοιπόν για να γίνει αποτελεσματική η βιταμίνη C 1000 mg, πρέπει να περιέχει τουλάχιστον επιπλέον 500mg βιοφλαβονοειδών, ρουτίνης, εσπεριδίνης, ασερόλας, καρποί αγριοτριανταφυλλιάς και κερσετίνης. Κατά τη γνώμη μας η C 1000 mg με 525 mg βιοφλαβονοειδή της Natural Vitamins είναι μια υπέροχη επιλογή.

  1. Δεν μπορώ να πίνω πολλά υγρά. Τι να κάνω;

            Πάντα μπορείτε να έχετε μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό. Ο στόχος σας είναι να αδειάζετε αυτό το μπουκαλάκι κάθε 2 ώρες. Μπορείτε να πίνετε μια γουλιά κάθε 10 λεπτά. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να αδειάσετε ένα μπουκαλάκι των 500ml σε 2 ολόκληρες ώρες. Μην ξεχνάτε ότι το νερό συμβάλει και στο αδυνάτισμα. Ξανασκεφτείτε το.

  1. Πως θα αερίζω τους χώρους το χειμώνα που κάνει κρύο;

            Όταν λέμε πως πρέπει αερίζουμε τους χώρους δεν σημαίνει πως πρέπει να ανοίγουμε όλα τα παράθυρα και τις πόρτες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορούμε μεθοδικά να αερίζουμε ένα ένα δωμάτιο για 15-20 λεπτά, ώστε για να διατηρούμε τη θέρμανση του σπιτιού.

  1. Μπορώ να παίρνω βιταμίνη C σε αναβράζουσα μορφή που πίνεται πιο εύκολα;

Το μόνο σίγουρο είναι πως η βιταμίνη C δεν πρέπει να λαμβάνεται σε αναβράζουσα μορφή. H αναβράζουσα βιταμίνη C δεν απορροφάται από τον οργανισμό γιατί δεν περιέχει βιοφλαβονοειδή, χαλάει την ρητίνη των δοντιών, περιέχει γλυκαντικές ουσίες επικίνδυνες για τον οργανισμό όπως η ασπαρτάμη και προκαλεί προβλήματα στο στομάχι, γιατί οι γλυκαντικές ουσίες που περιέχει όπως η σορβιτόλη είναι τοξικές.

  1. Είναι τόσο σημαντικό να κόψω το κάπνισμα κατά τη διάρκεια ενός κρυολογήματος;

                Όπως αναφέραμε και παραπάνω καλό θα ήταν να κόψετε το κάπνισμα για πολλούς λόγους.  Αν δεν μπορείτε όμως, τουλάχιστον σταματήστε το κατά τη περίοδο των ιώσεων. Είναι πολύ σημαντικό να κάνετε υπομονή για 3-4 μέρες μέχρι να σας περάσει το κρυολόγημα. Είμαι σίγουρος ότι δεν θέλετε να μείνετε παραπάνω μέρες στο κρεβάτι λόγω του τσιγάρου. Το τσιγάρο είναι καταστροφικό αλλά γίνεται ακόμη πιο καταστροφικό όταν περνάμε κάποιο κρυολόγημα. Μείνετε μακριά από το τσιγάρο τις μέρες αυτές για πιο γρήγορη ανάρρωση.

  1. Σωστή διατροφή εννοούμε σούπες;

Όχι απαραίτητα. Οι σούπες είναι καλές κατά τη περίοδο του κρυολογήματος όμως υπάρχουν πρωτεϊνικά φαγητά που μπορούμε να φάμε άφοβα. Το μόνο σίγουρο είναι πως η διατροφή μας πρέπει να είναι προσεκτική κατά τη διάρκεια ενός κρυολογήματος, ώστε να έχουμε πιο γρήγορη ανάρρωση.

  1. Ποια η δοσολογία της βιταμίνης C κατά τη διάρκεια ενός κρυολογήματος;

            Πολλά είναι τα πρωτόκολλά και ακόμη περισσότερες οι μελέτες που υποδεικνύουν ποια ακριβώς πρέπει να είναι η δοσολογία της βιταμίνης C για την πρόληψη του κρυολογήματος. Πιο συγκεκριμένα ένας ερευνητής του τεχνολογικού ινστιτούτου της Μασαχουσέτης, στο εργαστήριο διατροφής του ανθρώπου, χρησιμοποίησε μία εξελιγμένη τεχνική και διαπίστωσε το εξής. Η δοσολογία των 200 mg βιταμίνης C, 3 φορές την ημέρα δεν είναι αρκετά ως πρόληψη του απλού κρυολογήματος(1).

Πιο συγκεκριμένα τις επικίνδυνες περιόδους πρέπει να λαμβάνετε:

  • 3000 mg βιταμίνης C, σε 3 ισόποσες ημερήσιες δόσεις.
  • 4000mg(2,3) αν είστε καπνιστής.
  • 5000- 6000 mg σε 5-6 ημερήσιες δόσεις των 1000 mg για τους μη καπνίζοντες, αν ζείτε στον ίδιο χώρο με ανθρώπους που υπάρχουν άρρωστοι.
  • 6000-7000 mg σε 6-7 ημερήσιες δόσεις των 1000 mg για τους καπνίζοντες, αν ζείτε στον ίδιο χώρο με ανθρώπους που είναι άρρωστοι.

Σε περίπτωση τώρα που κάποιος πιστεύει πως αυτές οι ποσότητες είναι μεγάλες, οι επιστήμονες έχουν αντίθετη άποψη! Σε οκτώ ελεγχόμενες έρευνες με εικονικό φάρμακο, σε διπλές τυφλές μελέτες και σε έξι κλινικές δοκιμές με μη εικονικό φάρμακο, αποδείχθηκε πως δοσολογίες μέχρι και 10.000 mg βιταμίνης C ημερησίως και για χρονική περίοδο έως και 3 χρόνια, είναι απόλυτα ασφαλής για τον ανθρώπινο οργανισμό(4). Παρόλα αυτά, πριν αρχίσετε τόσο μεγάλες δόσεις, συνιστούμε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, όπως πρέπει να κάνετε πρίν αρχίσετε οποιαδήποτε αγωγή με φυτικά σκεύασματα η φάρμακα.

Κάνοντας προσεκτικά όλα τα παραπάνω θα δείτε πως δεν θα κρυολογείτε τόσο συχνά πλέον. Ακόμη όμως και αν κρυολογήσετε, θα καταλάβετε πως ο χρόνος αποθεραπείας σας θα μειωθεί σε λίγα 24 ώρα. Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθούμε αυτούς τους κανόνες τις επικίνδυνες χρονικές περιόδους, για την δική μας ασφάλεια, και να πέρνετε την Βιταμίνη C σε ταμπλέτα της Natural Vitamins. Ζητήστε την από το αγαπημένο σας φαρμακείο. Επιμείνετε στην Formula C-1000  της Natural Vitamins!

 

Προσοχή

            Στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 50 διαφορετικές εταιρείες συμπληρωμάτων διατροφής, πολλές από τις οποίες έχουν κάποια βιταμίνη C.  Καμία C δεν είναι τόσο δυνατή και αποτελεσματική με τόσα βιοφλαβονοειδή όπως της Natural Vitamins. Μην αφήσετε κανέναν που ίσως να μην έχει σε στοκ την φόρμουλα της Natural Vitamins ή κερδίζει μεγαλύτερη προμήθεια από άλλη εταιρεία, να σας πείσει να πάρετε κάποια άλλη. Δεν θα δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε! Επιμείνετε στη δύναμη και τη ποιότητα της Natural Vitamins.  Σε περίπτωση που το αγαπημένο σας κατάστημα δεν την διαθέτει, τηλεφωνήστε μας στο 210-9650594 για να σας πούμε που μπορείτε να την προμηθευτείτε.

 

 

Βιβλιογραφία:

  1. Proc Natl Acad Sci 93: 14344,48, 1996
  2. Ann NY Acad Sci 686: 335-46, 1993
  3. Nut Rev 57: 71-77, 1999
  4. J Am Coll Nut 14: 124-36, 1995

 

 

 

 

Προϊόν γνωστοποιημένο στον Ε.Ο.Φ. 24375 07/03/2014. Ο αριθμός γνωστοποίησης στον Ε.Ο.Φ. δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας από τον Ε.Ο.Φ.. Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας. Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας αν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας. Να φυλάσσεται μακριά από τα μικρά παιδιά.